Saturday 28 May 2011

ayat nak buat laki cair~~~

1. Yang saya peduli sedang keluar dengan anda selamanya.
2. Semua emas dan berlian di dunia ini tidak cukup untuk membeli 
     cinta yang saya miliki untuk anda.
3. Allah yang menciptakan kamu hanya untuk saya.
4. Saya kecanduan untuk mencintai anda.5. Saya tergila-gila padamu.
6. Saya tidak boleh hidup tanpa anda.
7. Aku tidak bisa berhenti memikirkan tentang anda.
8. Aku tidak bermaksud menyakiti perasaan anda.
9. Aku tidak ingin bangun dari mimpi indah dengan anda
10. Saya merasa aman ketika saya dengan anda.
11. Aku tersesat dalam ekstasi ketika anda membuat kasih kepada saya.
12. Saya akhirnya menemukan cinta sejati - anda.
13. Saya suka bercakap dengan anda.
14. Saya suka cara anda bercinta kepada saya.
15. Aku rindu pelukan dan ciuman ketika kami berasingan.
16. Saya berterima kasih kepada Tuhan untuk hari ia membawa
 anda ke dalam hidup saya.
17. Aku ingin menghabiskan selamanya dengan anda.
18. Aku akan memberikan apa pun untuk bersama anda.
19. Aku akan memberikan hati saya, tubuh saya, dan jiwaku.
20. Aku akan pergi bersama-sama anda ke hujung dunia 
selama anda tetap mencintaiku.21. Saya lebih akan muflis daripada perdagangan cinta anda untuk 
satu juta dolar.
22. Saya akan melakukan perjalanan seribu batu untuk bersama anda
.23. Aku berharap Tuhan telah membawa anda kepada saya lebih cepat.
24. Jika sesuatu terjadi pada anda, saya akan jadi gila.
25. Jika saya boleh saya akan bercinta dengan anda seribu kali.
26. Jika aku harus hidup lagi, saya akan hidup dengan anda.
27. Jika mencintaimu adalah dosa, maka biarkan aku bersalah.
28. Jika cinta kita itu buta, maka saya tidak mahu melihat cahaya hari.
29. Hidup tanpa kamu akan menjadi seperti pergi tidur dan tidak pernah
 memiliki impian manis.
30. Mencintai anda terasa seperti syurga.
31. Mencintai anda telah membuat hidup bahkan manis.
32. Mencintai anda telah membuat hidup saya begitu penuh dengan 
sukacita dan kebahagiaan.
33. Hatiku menangis ketika kami berasingan.
34. Anda adalah cinta saya, hati saya, dan hidupku.
35. Tidak ada orang yang telah mengasihi aku seperti kau mencintaiku.
36. Tidak akan pernah menghentikan saya dari mencintai anda
.37. Ooh sweetie, kau begitu baik padaku.
38. pelukan hangat anda dan ciuman lembut anda lebih berharga daripada emas.
39. Berbicara dengan anda adalah seperti minum anggur yang paling lazat - Saya ingin bertahan selamanya.
40. Waktu kita habiskan bersama seperti permata berharga
 bahawa wang tidak boleh membeli.
41. Waktu berhenti apabila anda membopongku anda.
42. Ketika saya dengan anda, masalah saya tampaknya mencair
.43. Ketika saya melihat kamu, aku melihat seorang lelaki yang saya 
anggap menarik.
44. Kata-kata tidak cukup untuk mengungkapkan betapa aku mencintaimu.
45. Anda adalah putera saya.
46. Anda belahan jiwaku.
47. Anda adalah orang yang paling penting dalam hidup saya.
48. Anda adalah muzik yang membuat hati saya bernyanyi.
49. Anda adalah satu-satunya lelaki yang pernah saya inginkan dalam hidup saya.
50. Anda setengah yang lain yang membuat saya merasa utuh.
51. Anda adalah lelaki sempurna bagi saya.
52. Anda adalah orang yang paling manis saya tahu.
53. Anda membawa apa-apa selain cinta, damai, sukacita, dan kebahagiaan untuk jiwa saya.
54. Anda membawa begitu banyak kegembiraan dan kebahagiaan 
dalam hidup saya.
55. Kau mencintaiku lembut.
56. Anda membuat saya merasa seperti seorang wanita.
57. Anda membuat saya merasa begitu baik Aku ingin 
       menciummu dari kepala hingga kaki anda.
58. Anda membuat saya ingin anda lebih setiap hari.
59. Kau melayan aku seperti seorang puteri dan aku mencintaimu dengan segenap hati saya.
60. Anda adalah orang yang paling baik hati saya tahu
.61. Perkataan peduli anda menyentuh bahagian terdalam dari diriku.
62. pelukan anda dan ciuman hatiku meleleh seperti es krim coklat di hari musim panas yang          hangat.
63. ciuman anda seperti coklat hangat di malam musim sejuk.
64. ciuman anda begitu baik saya merasa tingles turun.
65. cinta anda adalah seperti batu yang solid yang tidak akan putus.
66. cinta anda begitu baik saya tidak boleh pergi bahkan jika saya ingin.
67. cinta anda menghangatkan hatiku seperti cahaya dari cahaya lilin dalam mimpi malam pertengahan musim panas ini.
68. kasih-Mu berbisik di malam bulan terang seperti wain menenangkan, mereka menempatkan saya pada mood.
69. senyum anda begitu selesa itu membuat air mataku pergi.
70. sentuhan lembut anda menghantar menggigil atas dan ke bawah tulang belakang saya.


sesape nk try kat lelaki idaman korang try lah.............................


~atikah~

No comments:

Post a Comment